przetargi starostwa
08.10.2024 r.
OR.272.16.2024 - „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży spożywczej w dziedzinie przetwórstwo mleczarskie w Zespole Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem” - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
07.10.2024 r.
OR.272.15.2024 - „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży fryzjersko-kosmetycznej w dziedzinie Fryzjerstwo w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu”
W dniu 17.10.2024 r. dodano: Uzupełnienie dokumentacji projektowej.
04.10.2024 r.
Ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn.: „Remont cmentarza ludności cywilnej w Krasowie-Częstkach”
Na podstawie § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23.11.2022 r. Powiat Wysokomazowiecki zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn.: „Remont cmentarza ludności cywilnej w Krasowie-Częstkach”.
Prowadzącym postępowanie zakupowe jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Kazimierza w Piekutach.
12.07.2024 r.
OR.272.11.2024 -„Zakup wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania jednostek powiatowych” - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
12.06.2024 r.
OR.272.9.2024 - "Modernizacja toalet z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Liceum Ogólnokształcących im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
14.05.2024 r.
OR.272.8.2024 - "Modernizacja toalet z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w Liceum Ogólnokształcących im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Wysokiem Mazowieckiem" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
06.05.2024 r.
OR.272.7.2024 - Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w budynku użyteczności publicznej – Starostwie Powiatowym w Wysokiem Mazowieckiem – postępowanie prowadzone na platformie e-Zamówienia
W dniu 23.05.2024 r. dodano: Uzupełnienie dokumentacji projektowej.
W dniu 04.06.2024 r. dodano: Uzupełnienie dokumentacji projektowej.
06.12.2023 r.
OR.272.13.2023 - "Usuwanie pojazdów z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym w przypadkach określonych w ustawie - Prawo o ruchu drogowym na obszarze Powiatu Wysokomazowieckiego" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
01.12.2023 r.
OR.272.14.2023 - "Budowa budynku użyteczności publicznej - Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem – etap I"- postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
W dniu 14.12.2023 r. dodano: Wyjaśnienia dotyczące rozwiązań projektowych.
W dniu 15.12.2023 r. dodano: Zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 29.12.2023 r. dodano: Zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 05.01.2024 r. dodano: Zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 09.01.2024 r. dodano: Zmiany w dokumentacji projektowej.
20.09.2023 r.
OR.272.11.2023 - "Modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych im. Stefanii Karpowicz w Krzyżewie - Etap I" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
31.08.2023 r.
OR.272.10.2023 - "Dostawa oprogramowania do monitoringu infrastruktury informatycznej" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
17.07.2023 r.
OR.272.9.2023 - "Budowa sytemu e-usług powiatu. E-usługi jednostek edukacji" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
07.07.2023 r.
OR.272.8.2023 - "Budowa sytemu e-usług powiatu. Sprzęt IT" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
15.03.2023 r.
OR.272.6.2023 - "Budowa budynku administracji publicznej - Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem"- postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia.
W dniu 31.03.2023 r. dodano: Zmiana treści SWZ - dokumentacja projektowa: branża elektryczna, teletechniczna, projekt robót geologicznych
W dniu 17.04.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 21.04.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 05.05.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 09.05.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 11.05.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 18.05.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 23.05.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej.
W dniu 06.07.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej branży teletechnicznej.
W dniu 07.07.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ - zmiany w dokumentacji projektowej branży architektonicznej.
W dniu 18.07.2023 r. dodano: Wyjaśnienia treści SWZ.
03.03.2023 r.
OR.275.5.2023 - Analiza arkuszy organizacji placówek oświatowych, mająca na celu opracowanie raportu dotyczącego sposobu organizacji pracy szkół na terenie JST wraz z rekomendacjami w tym zakresie
W dniu 08.03.2023 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 10.03.2023 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
W dniu 28.03.2023 r. dodano: Informacja o unieważnieniu postępowania
24.02.2023 r.
OR.272.4.2023 - "Dostawa sprzętu IT" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
20.02.2023 r.
OR.272.3.2023 - "Budowa elektroenergetycznych linii kablowych, stacji transformatorowej kontenerowej wraz z rozbiórką istniejącej sieci transformatorowej wieżowej w Wysokiem Mazowieckiem przy ul. 1 Maja" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
26.01.2023 r.
OR.272.1.2023 - "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem w latach 2023-2025" - postępowanie prowadzone na Platformie e-Zamówienia
18.01.2023 r.
Plan postępowań zamówień publicznych na 2023 rok
30.11.2022 r.
OR.272.21.2022 – „Zakup, dostawa i montaż wyposażenia wirtualnej strzelnicy w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem” w ramach realizowanego programu ,,Strzelnica w powiecie 2022” nr 3/2022/CWCR".
W dniu 08.12.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
28.11.2022 r.
OR.272.18.2022 – „Budowa systemu e-usług powiatu. Digitalizacja i udostępnienie zdigitalizowanych materiałów oraz wdrożenie e-usług”
W dniu 21.12.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 02.01.2023 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 13.02.2023 r. dodano: Informacja o wyborze oferty.
27.10.2022 r.
OR.272.14.2022 – „Dostawa wyposażenia pralni na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie”
W dniu 31.10.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 04.11.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 18.11.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
19.08.2022 r.
OR.272.12.2022 – „Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Krzyżewie”
W dniu 25.08.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 31.08.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 27.09.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
W dniu 30.09.2022 r. dodano: Informacja o unieważnieniu czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w części 1.
W dniu 12.10.2022 r. dodano: Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1.
11.08.2022 r.
OR.272.11.2022 – „Dostawa nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”.
W dniu 17.08.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 19.08.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 12.09.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
10.08.2022 r.
OR.272.10.2022 – „Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie”
W dniu 18.08.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 25.08.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 14.09.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
28.07.2022 r.
OR.272.9.2022 – „Dostawa nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych”
W dniu 05.08.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 09.08.2022 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
15.07.2022 r.
OR.272.8.2022 – „Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie”
W dniu 01.08.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 09.08.2022 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
13.07.2022 r.
OR.272.7.2022 – Dostawa nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
W dniu 18.07.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 21.07.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 27.07.2022 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
29.06.2022 r.
OR.272.6.2022 – „Opracowanie dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku administracji publicznej Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem”.
W dniu 4 lipca 2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 5 lipca 2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 7 lipca 2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 13 lipca 2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 16 sierpnia 2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
23.06.2022 r.
OR.272.5.2022 – „Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania w obiektach stanowiących własność Powiatu Wysokomazowieckiego w Krzyżewie”.
W dniu 12 lipca 2022 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
22.03.2022 r.
Konkurs na Opracowanie Koncepcji Architektonicznej Budowy Budynku Starostwa Powiatowego W Wysokiem Mazowieckiem
W dniu 04.04.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 25.05.2022 r. dodano: Informacja o wynikach konkursu.
16.03.2022 r.
OR.272.3.2022 – Zapytanie ofertowe: Opracowanie dokumentacji projektowej wymaganej do zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku pensjonatu na zakład opiekuńczo-leczniczy, zmiany sposobu użytkowania z przebudową i nadbudową istniejącego budynku internatu, parter na zakład opiekuńczo-leczniczy, piętro na usługi noclegowo-kwaterunkowe oraz zmiany sposobu użytkowania z przebudową i rozbudową istniejącego budynku gospodarczego na pralnię wraz z budową naziemnego zbiornika na gaz płynny.
W dniu 23.03.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
04.02.2022 r.
Dostawa wyposażenia obiektu w ramach zadania pn.: Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu – Etap II
W dniu 11.02.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi, zmiana SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
W dniu 15.02.2022 r. dodano: Pytania i odpowiedzi, zmiana SWZ, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
W dniu 18.02.2022 r. dodano: Informacja o kwocie, o której mowa w art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.
W dniu 18.02.2022 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 14.03.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 i 2 zamówienia.
02.02.3022 r.
Plan postępowań zamówień publicznych na 2022 rok
W dniu 17.06.2022 r. dodano: Aktualizacja planu postępowań zamówień publicznych na 2022 rok.
W dniu 12.07.2022 r. dodano: Aktualizacja planu postępowań zamówień publicznych na 2022 rok.
W dniu 19.08.2022 r. dodano: Aktualizacja planu postępowań zamówień publicznych na 2022 rok.
W dniu 14.10.2022 r. dodano: Aktualizacja planu postępowań zamówień publicznych na 2022 rok.
W dniu 24.10.2022 r. dodano: Aktualizacja planu postępowań zamówień publicznych na 2022 rok.
09.12.2021
OR.272.4.2021 – „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu – Etap II”.
W dniu 27.12.2021 r. dodano: Informacja o kwocie, o której mowa w art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.
W dniu 27.12.2021 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
W dniu 13.01.2022 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 2 zamówienia.
W dniu 18.01.2022 r. dodano: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1 zamówienia.
22.06.2021 r.
BI.272.3.2021 „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu – Etap II”
Link na Miniportal: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/8b2a9ddb-7590-495a-a0b1-6f81d9910e5f
W dniu 30.06.2021 r. dodano: Zmiana SWZ oraz ogłozenie o zmianie ogłoszenia.
W dniu 05.07.2021 r. dodano: Pytania i odpowiedzi, zmiana SWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
W dniu 08.07.2021 r. dodano: Zmiana SWZ, zmiana w dokumentacji projektowej oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
W dniu 14.07.2021 r. dodano: Informacja o kwocie, o której mowa w art. 222 ust. 4 ustawy Pzp.
W dniu 14.07.2021 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
31.12.2020 r.
BI.272.7.2020- "Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem".
W dniu 13.01.2021 r. dodano: Informację z otwarcia ofert.
W dniu 02.02.2021 r. dodano: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
31.12.2020 r.
BI.272.6.2020- "Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku Internatu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu"
W dniu 11.01.2021 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 18.01.2021 r. dodano: Wyjaśnienia, zmianę SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
W dniu 26.01.2021 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 04.02.2021 r. dodano: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
22.12.2020 r.
BI.272.5.2020 - "Roboty konserwacyjno- remontowe budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Policealnych w Wysokiem Mazowieckiem, polegające na malowaniu elewacji i obróbek blacharskich"
W dniu 30.12.2020 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 04.01.2021 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 07.01.2021 r. dodano: Pytania i odpowiedzi.
W dniu 11.01.2021 r. dodano: Informację z otwarcia ofert.
W dniu 21.01.2021 r. dodano: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
10.12.2020 r.
BI.272.4.2020 - Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie powiatu wysokomazowieckiego.
W dniu 18.12.2020 r. dodano: Wyjaśnienia, zmianę SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
W dniu 28.12.2020 r. dodano: Informację z otwarcia ofert.
W dniu 12.01.2021 r. dodanio: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
27.11.2020 r.
BI.272.3.2020 – Usuwanie pojazdów z dróg znajdujących się na obszarze Powiatu Wysokomazowieckiego oraz przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą – Prawo o ruchu drogowym
W dniu 09.12.2020 r. dodano: Informację z otwarcia ofert.
W dniu 18.12.2020 r. dodano: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
25.09.2020 r.
Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za lata 2020 - 2022
07.08.2020 r.
OR.2600.47.2020 dostawa maseczek, płynów do dezynfekcji oraz rękawiczek w ramach projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"
Dnia 14 sieprnia 2020 r. dodano: Wyjaśnienia oraz nowy wzór formularza wyceny do oszacowania wartości zamówienia
Dnia 21 sierpnia 2020 r. dodano: Protokół wyboru oferty
OR.2600.46.2020 dostawa laptopów w ramach programu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"
Dnia 14 sierpnia 2020 r. dodano: Wyjaśnienia do zapytania ofertowego
Dnia 21 sierpnia 2020 r. dodano: Protokół wyboru oferty
29.06.2020 r.
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
22.06.2020 r.
01.04.2020 r.
OR.2600.21.2020 Zakup i dostawa laptopów
27.01.2020 r.
21.10.2019 r.
BI.272.12.2019 Dostawa wyposażenia bazy dydaktycznej kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego w Wysokiem Mazowieckiem
Dnia 25 października 2019 r. dodano: Wyjaśnienia SIWZ oraz Wyjasnienia nr 2 SIWZ.
Dnia 28 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia po zmianach oraz Wyjasnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 4 listopada 2019 r. dodano: informację z otwarcia ofert oraz oświadczenie grupy kapitałowej.
Dnia 7 listopada 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty Części 2.
Dnia 3 grudnia 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty Część 1 - strona.
15.10.2019 r.
Dnia 16 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP oraz Zmiany SIWZ
Dnia 21 października 2019 r. dodano: siwz z uwzględnieniem zmian z 16.10 i 21.10, Zał nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia ze zmianą z 21.10.2019 oraz 21.10.2019 Wyjasnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 25 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP, zm. Zał nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia ze zmianą z 21 i 25.10.2019, zm. Zał. nr 2 do SIWZ - Formularz oferty ze zm. z 25.10., siwz z uwzględnieniem zmian z 16, 21 i 25.10 oraz Wyjasnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 31 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 5 listopada 2019 r. dodano: informację z otwarcia ofert oraz oświadczenie grupy kapitałowej.
Dnia 27 listopada 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty.
Dnia 29 listopada 2019 r. dodano: sprostowanie informacji z dnia 27.11. o wyborze oferty.
14.10.2019 r.
BI.272.11.2019 Dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
Dnia 25 października 2019 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert BI.272.11.2019 oraz Oświadczenie grupa kapitalowa - dyd i lab ZSZ.
Dnia 8 listopada 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty i unieważnieniu.
Dnia 4 grudnia 2019 r. dodano: informacja o unieważnieniu decyzji w cz. 6
Dnia 10 grudnia 2019 r. dodano: informacja o unieważnieniu decyzji w cz. 2
10.10.2019 r.
Dnia 18 października 2019 r. dodano: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz Zmiany SIWZ oraz zmieniono Zał. nr 1 SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia z uwzględnieniem zmian z 18.10.2019r. oraz Zał. nr 2 SIWZ - Formularz oferty z uwzględnieniem zmian z 18.10.2019r.
Dnia 21 października 2019 r. dodano: SIWZ ze zmianami z 18.10. i 21.10.2019 oraz Wyjasnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 23 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, Zał. nr 2 SIWZ - Formularz oferty z uwzględnieniem zmian z 18 i 23.10.2019, SIWZ ze zmianami z 18.10. ,21.10. i 23.10.2019 oraz Wyjasnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 25 października 2019 r. dodano: Wyjasnienia i zmiana SIWZ.
Dnia 31 października 2019 r. dodano: Informację z otwarcia ofert oraz oświadczenie grupa kapitałowa.
Dnia 07 listopada 2019 r. dodano: informację o wyborze oferty cz. 4.
Dnia 27 listopada 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty w cz. 1.
09.10.2019 r.
Dnia 18 października 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz zmiany SIWZ.
Dnia 25 października 2019 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert oraz Oświadczenie grupa kapit. - meble.
Dnia 13 listopada 2019 r. dodano: informację o wyborze oferty.
05.09.2019 r.
Dnia 11 września 2019 r. dodano: Wyjaśnienia
Dnia 27 września 2019 r. dodano: BIP - informacja o wyborze oferty
19.07.2019 r.
BI.272.6.2019 Dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
Dnia 26 lipca 2019 r. dodano: Wyjaśnienia SIWZ
Dnia 29 lipca 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz Zmiana SIWZ z 29.07.2019 r.
Dnia 2 sierpnia 2019 r. dodano: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz Wyjaśnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 13 sierpnia 2019 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert oraz Oświadczenie grupa kapitałowa.
Dnia 14 sierpnia 2019 r. dodano: Poprawiona informacja z otwarcia ofert.
Dnia 4 października 2019 r. dodano: Informacja o unieważnieniu.
24.06.2019 r.
Dnia 1 lipca 2019 r. dodano: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 8 lipca 2019 r. dodano: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienia i zmiany SIWZ oraz Zał nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia po zmianach 1.7. i 8.7.2019 r.
Dnia 18 lipca 2019 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert oraz Oświadczenie - grupa kapitałowa
Dnia 25 lipca 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty Części 2
Dnia 6 sierpnia 2019 r. dodano: cz 2 informacja o unieważnieniu decyzji z dnia 25072019 o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dnia 6 sierpnia 2019 r. dodano: cz 2 informacja o ponownym wyborze oferty najkorzystniejszej
Dnia 18 września 2019 r. dodano: informacja o unieważnieniu Części 1
____________
10.06.2019 r
Dnia 19 czerwca 2019 r. dodano: Informacja z czynności otwarcia ofert oraz Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Dnia 16 października 2019 r. dodano: Informacja o wyborze oferty
____________
06.06.2019 r.
Dnia 19 czerwca 2019 r. dodano: Informacja z czynności otwarcia ofert oraz Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Dnia 6 sierpnia 2019 r. dodano: Informacja o unieważnieniu postępowania
____________
20.05.2019 r.
Dnia 29 maja 2019 r. dodano: Odpowiedzi na pytania wykonawców wraz z informacją o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Dnia 5 czerwca 2019 r. dodano: Wyjaśnienia i zmiany SIWZ z 5.6.2019 r., zmianę Zał nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia po zmianach z 29.5.2019 i 5.6.2019, Zał. nr 2 SIWZ - Formularz oferty po zmianach oraz Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Dnia 10 czerwca 2019 r. dodano: Wyjaśnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 11 czerwca 2019 r. dodano: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, Zał. nr 2 SIWZ - Formularz oferty po zmianach z 5.6. i 11.6.2019 r. oraz Wyjaśnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 12 czerwca 2019 r. dodano: Wyjaśnienia i zmiany SIWZ oraz zmieniono: Zał. nr 2 SIWZ - Aktualny formularz oferty po zmianach z 5.6. i 11.6. i 12.6.2019 r.
Dnia 19 czerwca 2019 r. dodano: Informacja z czynności otwarcia ofert oraz Oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Dnia 15 lipca 2019 r. dodano: Informacja o wyborze oferty Części 2, 3 i unieważnieniu - cz.4
Dnia 9 września 2019 r. dodano: Unieważnienie postępowania
____________
29.04.2019 r.
Dnia 30 kwietnia 2019 r. dodano: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz Informację o zmianie Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Dnia 10 maja 2019 r. dodano: Wyjaśnienia i zmiany SIWZ, Aktualny Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia pozmianach oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
Dnia 14 maja 2019 r. dodano: Wyjaśnienia SIWZ.
Dnia 17 maja 2019 r. dodano: ZMIANA OGŁOSZENIA, Aktualny Zał. nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia pozmianach, Wyjaśnienia i zmiany SIWZ.
Dnia 29 maja 2019 r. dodano: Informacja z otwarcia ofert.
Dnia 06 czerwca 2019 r. dodano: zawiadomienie o unieważnieniu postepowania.
Dnia 21 czerwca 2019 r. dodano: informacja o wyborze oferty Części 1 3 i 4
Dnia 9 lipca 2019 r. dodano: informacja o unieważnieniu cz. 1 postępowania
____________
11.12.2018 r.
Dnia 18.12.2018 r. do w/w przetargu dołączone zostały wyjaśnienia.
Dnia 24.12.2018 r. do w/w przetargu dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
____________
05.10.2018 r.
Dnia 24.10.2018 r. do w/w przetargu dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
____________
05.10.2018 r.
Dnia 24.10.2018 r. do w/w przetargu dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
____________
10.09.2018 r.
Dnia 10.10.2018 r. do w/w przetargu dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
____________
07.09.2018 r.
____________
03.11.2017r.
Dnia 15.11.2017 r. do w/w przetagu dołączone zostało zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
31.10.2017r.
Dnia 16.11.2017 r. do w/w przetargu dołączona została informacja z otwarcia ofert.
Dnia 24.11.2017 r. do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o wyborze najokorzystniejszej oferty.
20.10.2017 r.
Dnia 27.10.2017 roku do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.
05.10.2017 r.
03.08.2017 r.
Dnia 22.08.2017 r. do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o unieważnieniu postepowania.
25.07.2017 r.
Dnia 11.08.2017 roku do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o unieważnieniu postępowania części II, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty część I.
19.07.2017 r.
Dnia 03.08.2017 roku do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania.
10.07.2017 r.
Dnia 24 lipca 2017 r. dodano Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
03.07.2017 r.
Dnia 25 lipca 2017 r. dodano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
21.04.2017 r.
Dnia 26.04.2017 r. do w/w przetargu dołączono wyjasnienia treści SIWZ.
18.04.2017 r.
Dnia 23 maja 2017 r. do w/w przetargu dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
27.01.2017 r.
21.10.2016r.
Dnia 2.11.2016 r. dołączono informację z otwarcia ofert.
Dnia 16.11.2016 r. dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
22.09.2016r.
Dnia 23.11.2016 r. dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
15.07.2016r.
Zapytanie ofertowe „ Usługa organizacji i prowadzenia ogródka piwnego wraz z gastronomią w czasie trwania imprezy 150 lat z Powiatem Wysokomazowieckim, która odbędzie się 4 września 2016 roku w Wysokiem Mazowieckiem”
Dnia 09.08.2016r. do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
08.07.2016r.
08.07.2016r.
08.07.2016r.
2016
11.09.2015r.
Dnia 31.12.2015 r. do w/w zaproszenia dołączone zostało zawiadomienie o wyborze oferty.
19.08.2015 r.
15.07.2015 r.
Dnia 31.07.2015 r. dołączono informację z otwarcia ofert.
Dnia 06.08.2015 r dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
01.06.2015
Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym na rzecz współużytkowników wieczystych.
04.05.2015r.
Dnia 05.06.2015 r. do w/w zapytania ofertowego dołączono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14.04.2015r.
Dnia 05.05.2015r. dołączono ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
13.04.2015r.
Dnia 04.05.215 roku do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13.04.2015r.
Dnia 04.05.2015r. do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13.04.2015r.
Dnia 04.05.2015 roku do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
13.04.2015r.
Dnia 04.05.2015 roku do w/w zapytania ofertowego dolączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
16.03.2015r.
RR.042.2.2013- Dostawa wyposażenia dla ośrodka rehabilitacyjnego w Krzyżewie.
Dnia 23.03.2015 r.- do w/w zapytania dołączono zmianę treści SIWZ oraz zmianę treści ogłoszenia.
Dnia 24.03.2015 roku do w/w zapytania dołączono ogłoszenie o zmianie ogłoszenia oraz wyjaśnienie treści SIWZ i zmiana SIWZ.
03.02.2015r.
Dnia 12.02.2015 r. do w/w zamówienia publicznego dołączone zostały Wyjaśnienia/ zmiany treści SIWZ.
Dnia 13.02.2015 r. do w/w zamówienia publicznego dołączono pytania i odpowiedzi.
Dnia 20.02.2015 r. do w/w zamówienia publicznego dołączona została informacja z otwarcia ofert.
Dnia 02.03.2015 r. do w/w zamówienbia publicznego dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert.
29.01.2015r.
12.01.2015r.
27.11.2014r.
13.11.2014r.
RR.042.2.2013- Ogłoszenie o rozpoczęciu konkursu otwartego na wybór operatora ośrodka rehabilitacyjnego w Krzyżewie.
10.10.2014r.
Dnia 22.10.2014r. do w/w zapytania ofertowego dołączono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
01.10.2014r.
RR.042.2.2013- Konkurs na wybór operatora w Krzyżewie
Dnia 15.10.2014r. do w/w konkursu dołaczono informację o unieważnieniu konkursu na operatora ośrodka rehabilitacyjnego w Krzyżewie.
16.09.2014 r.
FN.272.1.2014- Zaproszenie do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem.
03.09.2014r.
Przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu mieszlanego stanowiącego własność Powiatu Wysokomazowieckiego
04.07.2014.
Wykonanie centrali grzewczych z pompami ciepła i kolektorami słonecznymi w obiektach użyteczności publicznej
Dnia 10.07.2014 roku do w/w przetargu dołączono pytania i odpowiedzi.
Dnia 11.07.2014 roku do w/w przetargu dołączono dokumentację zamienną.
Dnia 14.07.2014 roku do w/w przetargu dołączono pytania i odpowiedzi.
Dnia 17.07.2014 roku do w/w przetargu dołaczono pytania i odpowiedzi.
Dnia 21.07.2014 roku do w/w przetargu dołączona została informacja z otwarcia ofert.
Dnia 1.08.2014 roku do w/w przetargu dołączone zostało zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty BI.272.6.2014.doc
16.05.2014.
24.04.2014r.
Dnia 12.05.2014r. do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dnia 25.03.2014r. do w/w przetargu nieograniczonego została dołączona informacja z otwarcia ofert.
Dnia 03.04.2014r. do w/w przetargu nieograniczonego zostalo dołączone zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert.
Dnia 15.04.2014r. do w/w przetagu dołączona została informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty.
25.02.2014r.
Dnia 27.03.2014r.do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej ofery.
25.02.2014r.
Dnia 12.03.2014r. do w/w zapytania ofertowego dołączona została informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
25.02.2014r.
Dnia 09.04.2014r. do w/w II przetargu ustnego nieograniczonego dołączona została informacja o wynikach II przetargu.
20.01.2014r.
Dnia 29.01.2014r. do w/w przetargu dołączono informację z otwarcia ofert.
Dnia 30.01.2014r. do w/w przetargu dołączono zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
17.01.2014r.
12.2013r.
Dnia 12 lutego 2014 roku do w/w przetargu dołączono zawiadomienie o wyborze oferty ws. badania sprawozdania finansowego Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem za 2013 rok.
28.11.2013r.
Dnia 02.12.2013r. do w/w przetargu dołączono zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert.
Dnia 03.12.2013 do w/w przetargu dołączono odpowiedzi na pytania.
Dnia 03.12.2013 do w/w przetargu dołączono odpowiedzi na kolejne pytania.
Dnia 09.12.2013r. do w/w przetargu dołączono opinię RIO w Białymstoku o mozliwości spłaty przewidzianego do zaciągnięcia kredytu przez Powiat Wysokomazowiecki w 2013 roku oraz Umowe o dofinansowanie Projektu "Stworzenie warunków wzrostu ruchu turystycznego na terenie Powiatu Wysokomazowieckiego poprzez budowę infrastruktury turystyki kwalifikowanej".
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dnia 16.12.2013 r. do w/w przetargu dołączono Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert.
28.11.2013r.
Dnia 02.12.2013r. do w/w przetargu dołączono zawiadomienie o przedłużeniu terminu składania ofert.
Dnia 03.12.2013 r. do w/w przetagru dołączono odpowiedzi na pytania.
Dnia 03.12.2013 do w/w przetargu dołączono odpowiedzi na kolejne pytania.
Dnia 09.12.2013r. do w/w przetargu umieszczono opinię RIO w Białymstoku o mozliwości spłaty przewidzianego do zaciągnięcia kredytu przez Powiat Wysokomazowiecki w 2013 rok.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dnia 16.12.2013r. do w/w przetargu dołączono Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu wykonawców, odrzuceniu ofert.
18.11.2013r.
05.07.2013r.
RR.042.2.2013- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia- roboty budowlane Krzyżewo.
03.06.2013r.
BI.272.3.2013- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń.
31.05.2013r.
23.04.2013r.
16.04.2013r.
Informacja o podpisaniu umowy na inspektora nadzoru w Krzyżewie
19.03.2013r.
12.03.2013r.
11.02.2013r.
GN.272.4.2013- Zaproszenie do składania ofert na podział dzialek 86, 87, 96 i 180/1- Nowe Grodzkie
11.02.2013r.
GN. 272.5.2013- Zaproszenie do skladania ofert na sporządzenie operatu szacunkowego Kobylin Borzymy
10.01.2013r.
07.12.2012r.
GN. 272.23.2012- Zawiadomienie o wyborze oferty- wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych
31.10.2012r.
25.10.2012r.
10.09.2012r.
04.07.2012r.
OR. 272.4.2012- Ogłoszenie o udzieleniu zamowienia na dostawę dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń.
18.05.2012r.
13.02.2012.
31.01.2012r.
Dnia 03.02.2012 roku dołączono do w/w przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej remontu budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1- wyjasnienia treści SIWZ.
Dnia 07.02.2012 roku dołączono do w/w przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej remontu budynku zlokalizowanego w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
17.01.2012r.
17.01.2012r.
27.12.2011r.
Dnia 30.12.2011r. do w/w przetargu na "Dostawę tuszy, tonerów i taśm" dołączono zmianę SIWZ, ogłoszenie o zmianie SIWZ oraz wyjaśnienia treści SIWZ.
Dnia 05.01.2012r. do w/w przetargu na "Dostawę tuszy, tonerów i taśm" dołączono sprostowanie oczwistej omyłki pisarskiej.
27.12.2011r.
20.12.2011r.
15.12.2011r.
14.12.2011r.
14.12.2011r.
08.12.2011r.
GN.272.13.2011- Zawiadomienie o wyborze oferty- sporzadzenie 13 operatów szacunkowych.
06.12.2011r.
OR.272.8.2011 - Przetarg na dostawę i montaż sprzętu komputerowego i oprogramowania.
02.12.2011r.
16.11.2011r.
16.11.2011r.
16.11.2011r.
08.11.2011r.
08.11.2011r.
07.11.2011.
04.11.2011r.
28.10.2011r.
28.10.2011.
14.10.2011r.
GN.272.8.2011 - Zawiadomienie o wyborze oferty sporządzenie 24 operatów szacunkowych
05.10.2011r.
04.10.2011r.
Przetarg GN.272.8.2011- sporządzenie 24 operatów szacunkowych
22.09.2011r.
16.09.2011r.
GN.272.6.2011- Zawiadomienie o wyborze oferty- podział dzialki 366/11 miasto Białystok.
07.09.2011r.
30.08.2011r.
10.08.2011r.
25.07.2011r.
Zawiadomienie GN.272.4.2011- o wyborze najkorzystniejszej oferty .
22.07.2011r.
15.07.2011r.
Zawiadomienie GN.272.5.2011. o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14.07.2011r.
06.07.2011r.
05.07.2011r.
Przetarg GN.272.5.2011- sporządzenie operatów szacunkowych
05.07.2011r.
Przetarg GN. 272.4.2011- sporządzenie 10 operatów szacunkowych
25.06.2011r.
Dnia 30.06.2011r. dołączono wyjaśnienia treści SIWZ do powyższego przetargu.
Dnia 04.07.2011r. dołączono: SIWZ pytania drugie oraz zmieniony opis techniczny do proj. zagosp terenu do w/w przetargu.
Dnia 05.07.2011r. dołączono: SIWZ pytania trzecie do w/w przetargu.
21.06.2011r.
Dnia 30.06.2011r. dołączono do przetargu wyjaśnienia treści SIWZ.
05.04.2011 r.
08.03.2011r.
Wybór oferty GN.272.2.2011- sporzadzenie 4 operatów szacunkowych
23.02.2011r.
Wybór oferty GN.272.1.2011- sporządzenie 10 operatów szacunkowych
22.02.2011r.
Przetarg GN.272.2.2011- sporządzenie 4 operatów szacunkowych
10.02.2011r.
Przetarg GN.272.1.2011- sporządzenie 10 operatów szacunkowych
13.01.2011r.
Wybór oferty KD.3421-1/10 na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych
05.01.2011 r.
Wybór oferty OR. 3421-6/10 - dostawa tuszy, tonerów i taśm
05.01.2011 r.
Wybór oferty OR.3421-5/10 - dostawa papieru kserograficznego
27.12.2010r.
Przetarg- wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - KD.3421-1/10
23.12.2010 r
17.12.2010 r.
16.12.2010 r.
Wybór oferty GN.3421-18/2010 - dostawa 4 zestawów komputerowych
13.12.2010 r.
Wybór oferty GN.3421-17/2010 - wykonanie operatów szacunkowych na działki
10.12.2010 r.
Przetarg - dostawa papieru kserograficznego
10.12.2010 r.
Przetarg - dostawa tuszy, tonerów i taśm.
07.12.2010 r.
Wybór oferty GN.3421-16/2010 - dostawa plotera
02.12.2010 r.
Odpowiedzi na pytania do przetargu na obsługę bankową budżetu powiatu są dołączone do zamieszczonych na stronie plików.
01.12.2010 r.
Przetarg GN. 3421-17/10 - wykonanie operatów szacunkowych na działki
Wybór oferty GN.3421-14/10 - wykonanie operatów szacunkowych na działki
19.11.2010 r.
Wybór oferty GN.3421-13/10 - wykonanie 8 operatów szacunkowych na działki
10.11.2010 r.
Informacja o unieważnieniu postępowania GN.3421-11/10 - sporządzenie operatów szacunkowych
10.11.2010 r.
10.11.2010 r.
Przetarg GN.3421-14/10 - wykonanie operatów szacunkowych na działki
10.11.2010 r.
Przetarg GN.3421-13/10 - wykonanie 8 operatów szacunkowych na działki
29.10.2010 r.
Przetarg GN.3421-11/10 - wykonanie operatów szacunkowych na działki
25.10.2010 r.
30.09.2010 r.
30.09.2010 r.
15.09.2010 r.
15.09.2010 r.
04.08.2010 r.
04.08.2010 r.
Wybór oferty GN. 3421-9/10 - sporządzenie 19 operatów szacunkowych - Miodusy Wielkie
04.08.2010 r.
26.07.2010r.
26.07.2010r.
GN.3421-9/10- sporzadzenie 19 operatów szacunkowych - Miodusy Wielkie
26.07.2010r.
GN.3421-8/10- sporzadzenie 14 operatów szacunkowych - Faszcze, Miodusy Stasiowięta i Miodusy Stok
16.07.2010r.
16.07.2010r.
13.07.2010r.
08.07.2010r.
08.07.2010r.
08.07.2010r.
GN. 3421-5/10- sporzadzenie 19 operatów szacunkowych- Miodusy Wielkie
08.07.2010r.
GN.3421-4/10- sporządzenie 14 operatów szacunkowych- Faszcze, Miodusy Stasiowieta, Miodusy Stok
20.05.2010r.
07.04.2010 r.
16.03.2010 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty OR. 3421-1/10 - dostawa i montaż sprzętu komputerowego
25.02. 2010 r.
Zawiadomienie o wyborze oferty GN.3421-2/10
25.02.2010r.
Zawidomienie o wyborze oferty GN.3421-1/10
19.02.2010 r.
Dostawa i montaż sprzętu komputerowego OR.3421-1/10
17.02.2010 r.
Sporządzenie operatów szacunkowych Dąbrowa Michałki GN. 3421-2/10
17.02.2010 r.
Sporządzenie operatów szacunkowych Gołasze Mościckie GN.3421-1/10
15.01.2010r.
08.01.2010 r.
17.12.2009 r.
Przetag nieograniczony na dostawę papieru kserograficznego
Przetarg nieograniczony na dostawę tuszy, tonerów i taśm
14.12.2009 r.
07.12.2009 r.
wybór oferty-sporz. 18 operat. szac. Ciechanowiec
23.11.2009 r.
wykonanie 18 operat. szac. na działki położone w mieście Ciechanowiec
30.10.2009 r.
dostawa i montaż sprzętu komputerowego
29.10.2009 r.
wybór oferty-wykonanie prac geodezyjno - kartograficznych na ter. gm. Wys. Maz.
29.10.2009 r.
wybór oferty-wykonanie prac geodezyjno-kart. na ter. gm. Kulesze Kośc.
28.10.2009 r.
"sporządzenie uproszczonych Planów Urządzania Lasu" na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wys. Maz.
22.10.2009 r.
wybór oferty-wykonanie 12 operat. szac. we wsi Kurowo Kolonia gm. Kobylin Borzymy
15.10.2009 r.
wykonanie 12 operat. szac. we wsi Kurowo Kolonia
15.10.2009 r.
wybór oferty - wykonanie 9 operat. szac. we wsi Kierzki gm. Kobylin Borzymy
15.10.2009 r.
wybór oferty - wykonanie 17 operat. szac. we wsi Pszczółczyn gm. Kobylin Borzymy
01.10.2009 r.
wykonanie 17 operat. szac. na działki położone we wsi Pszczółczyn gm. Kobylin Borzymy
01.10.2009 r.
wykonanie 9 operatów szacunkowych na działki we wsi Kierzki gm. Kobylin Borzymy
30.09.2009 r.
wybór oferty-wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych
06.07.2009 r.
wybór oferty-sporządzenie 14 operatów szacunkowych
22.06.2009 r.
sporządzenie operatów szacunkowych GN.3421-8/09
21.04.2009 r.
wybór oferty - sporządzenie operatów szacunkowych GN.3421-4/09
08.04.2009 r.
sporządzenie uproszczonych Planów Urządzania Lasu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wys. Maz.
08.04.2009 r.
sporzadzenie operatów szacunkowych GN.3421-4/09
06.04.2009 r.
modernizacja instalacji c.o. w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciechanowcu
06.03.2009 r.
wybór oferty na wykonanie podziału działek GN.3421-3/09
25.02.2009 r.
wykonanie podziału działek GN.3421-3/09
02.02.2009 r.
wybór oferty - sporządzenie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości wywłaszczonej w 1985 r.
19.01.2009 r.
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości wywłaszczonej w 1985 r.
19.01.2009 r.
unieważnienie zamówienia na sporządzenie operatu szacunkowego GN.3421-1/09
09.01.2009 r.
wybór oferty na dostawę papieru kserograficznego
09.01.2009 r.
wybór oferty na dostawę tuszy, tonerów i taśm
06.01.2009
sporządzenie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości wywłaszczonej w 1985 r. na rozbudowę ul. Parkowej i Dworskiej w Ciechanowcu
18.12.2008 r.
dostawa tuszy, tonerów i taśm dla Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem
18.12.2008 r.
dostawa papieru kserograficznego dla Starostwa Powiatowego w Wys. Maz.
01.12.2008 r.
wybór oferty - termomodernizacja ZSOiZ Ciechanowiec
01.12.2008 r.
wybór oferty - termomodernizacja ZSZ Wysokie Mazowieckie
20.11.2008 r.
wybór oferty na wykonanie operatów szacunkowych GN.3421-17/08
07.11.2008 r.
wykonanie operatów szacunkowych GN.3421-17/08
04.11.2008 r.
wybór oferty - przebudowa i remont budynku adm.-garażowego
04.11.2008 r.
termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcacych i Zawodowych w Ciechanowcu
04.11.2008 r.
termomodernizacja Zespołu Szkół Zawodowych w Wysokiem Mazowieckiem
29.10.2008 r.
wybór oferty na wykonanie 46 oepratów szacunkowych GN.3421-14/08
29.10.2008 r.
wybór oferty na wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych GN.3421-15/08
17.10.2008 r.
wykonanie 46 operatów szacunkowych GN.3421-14/08
10.10.2008 r.
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowę i remont budynku administracyjno-garażowego z adaptacją dla potrzeb biurowych i archiwalnych ”
25.09.2008 r.
przebudowa i remont budynku adm-garazowego z adaptacją na potrzeby biurowe i archiwalne
15.09.2008 r.
wybór oferty - operaty szacunkowe GN.3421-11/08
15.09.2008 r.
wybór oferty - podział działki nr 2340, GN.3421-10/08
04.09.2008 r.
wykonanie operatu szacunkowego GN.3421-11/08
04.09.2008 r.
podział działki nr GN.3421-10/08
08.08.2008 r.
wzmocnienie stropu w PODGiK - wybór oferty
06.08.2008 r.
wybór oferty - operaty szacunkowe GN.3421-9/08
30.07.2008r
Roztrzygnięcie dostawa i montaż sprzętu biurowego - kopiarek
25.07.2008 r.
wykonanie operatów szacunkowych GN.3421-9/08
18.07.2008 r.
sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu
08.07.2008 r.
wzmocnienie konstrukcji stropu w pomieszczeniach PODGiK w budynku Starostwa Powiatowego w Wys. Maz.
04.07.2008 r.
wybór oferty - wykonanie podziału 25 działek poł. w sąsiedztwie drogi Nr 2060B
25.07.2008 r.
Roztrzygnięcie dostawa i montaż sprzętu biurowego - kopiarek
20.06.2008 r.
wykonanie podziału 25 działek położonych w sąsiedztwie drogi Nr 2060B na ter. wsi Pszczółczyn
11.06.2008 r.
podział działki GN.3421-8/08 -wybór oferty
11.06.2008 r.
dostawa i montaż sprzętu komputerowego - wybór oferty
03.06.2008 r.
sprzedaż nieruchomości gruntowych niezabudowanych w Wysokiem Mazowieckiem
29.05.2008 r.
zawiadomienie o wyborze oferty - przebudowa i remont budynku adm.-garażowego
23.05.2008 r.
podział nieruchomości GN.3421-8/08
12.05.2008 r.
Starosta Wysokomazowiecki, działając na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.) informuje, że na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w wysokiem Mazowieckiem przy ul. Ludowej 15a, został wywieszony na okres 21 dni tj. 08.05.-29.05.2008 r. wykaz przeznaczonej do sprzedaży nie zabudowanej nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Powiatu Wysokomazowieckiego położonej w obrębie miasta Wysokie Mazowieckie ozn. nr geod. 348/2, 326/1 i 325/6 o łącznej pow. 4119 m2 w trybie przetargowym. Po upływie terminu o którym mowa wyżej zostanie podany do publicznej wiadomości terminu przetargu. Informacje w powyższej sprawie mozna uzyskać w pokoju nr 56 w tut. Starostwie Powiatowym lub tel. (086) 275 24 17. Należność zostanie opłacona po ogłoszeniu i wystawieniu faktury VAT.
09.05.2008 r.
dostawa i montaż sprzętu komputerowego
06.04.2008 r.
15.04.2008 r.
wybór oferty na wykonanie operatów szacunkowych - GN.3421-5/08
08.04.2008 r.
01.04.2008 r.
sprzedaż samochodu - przetarg nieograniczony
29.03.2008 r.
wykonanie operatów szacunkowych GN.3421-5/08
07.02.2008 r.
wykonanie operatów szacunkowych na działki stanowiące własność Powiatu Wyskomazowieckiego
29.01.2008 r.
wybór najkorzystniejszej oferty - podział działki
21.01.2008 r.
przetarg na wykonanie podziału działki
17.12.2007 r.
zapytanie o cenę na sporządzenie Powiatowego Planu Usuwania Azbestu
24.12.2007 r.
przetarg nieograniczony na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych informacja o wyborze oferty
16.11.2007 r.
wycena nieruchomości Skarbu Państwa położonej Dmochy Glinki nr 135 - wybór oferty
12.11.2007 r.
zapytanie o cenę na sporządzenie sprawozdania z realizacji PPGO
12.11.2007 r.
zapytanie o cenę na sporządzenie raportu z PPOŚ
Metryka strony