Wysokie Mazowieckie: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - KD.3421-1/10
Numer ogłoszenia: 419910 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Ludowa 15a, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752417, faks 086 2753153.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych - KD.3421-1/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Zamawiającego - Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowej 15a, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 27.52.00.00-6 Asortyment tablic rejestracyjnych: 1) tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne - 10.000, 2) tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe - 1.200, 3) tablice motocyklowe i ciągnikowe - 2.000, 4) tablice motorowerowe - 1.000. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych tablic rejestracyjnych, określonych powyższej w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia otrzymania jednostkowego zlecenia. Tablice, w zależności od potrzeb Zamawiającego, winny być wykonane i dostarczone w kompletach lub jako tablice pojedyncze. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego opakowania tablic, odpowiednio zabezpieczającego przed uszkodzeniem tablic oraz przed integracją osób niepowołanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem składania ofert w wysokości: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wykonawcy mogą wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu- przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wysokiem Mazowieckiem, nr konta 22 8774 0000 0016 1655 2000 0070. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- aktualne zezwolenie na produkcję rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem, wydane zgodnie z art.75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). - aktualny certyfikat na zgodność rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tj. Dz. U. z 2007 roku Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15 A, pok. nr 6 - Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie