Wysokie Mazowieckie: Dostawa i montaż urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem - OR.272.6.2011
Numer ogłoszenia: 356076 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Ludowa 15a, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752417, faks 086 2753153.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wysokiem Mazowieckiem - OR.272.6.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego następujących urządzeń biurowych: 1.Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A4 o następujących minimalnych parametrach: szt. 2 -min. prędkość druku cz-b [str./min] 35 -min. prędkość druku kolor [str./min] 34 -automatyczny druk dwustronny sprzętowy -drugi podajnik, np. kopert -sumaryczna pojemność podajników (arkusze) min. 250 arkuszy -pojemność odbiornika (arkusze) min. 150 arkuszy -MS Technologia druku Bubble-jet -min. rozdzielczość druku [dpi] 4800 x 1200 -min. rozdzielczość optyczna skanera [dpi] 4800 x 4800 -skaner z ADF -moduł faksu kolorowy -interfejsy: USB 2.0 HS, PictBridge, LAN, WLAN, wejścia dla kart SD, -sterownik drukarki; -wymagane obsługiwane języki drukarek, PCL5e , PCL6 -obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/Vista/XP/2000/ME/NT 4.0/XP/Vista, Linux. 2.Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe A3 o następujących minimalnych parametrach: szt. 1 -drukarka, skaner, kopiarka, faks - wszystko A3 -min. prędkość druku cz-b [str./min] 35 -min. prędkość druku kolor [str./min] 27 -automatyczny podajnik papieru min. 500 arkuszy -automatyczny druk dwustronny sprzętowy -min. rozdzielczość druku [dpi] 1200 x 6000 -skaner z ADF na min. 35 arkuszy -drukowanie z pamięci USB (JPEG) -czytniki kart pamięci -64MB pamięci -Interfejsy: WiFi 802.11b/g/n, USB 2.0, 10/100 Base-TX Ethernet, PictBridge -sterownik drukarki; -wymagane obsługiwane języki drukarek , PCL5e , PCL6 -obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/Vista/XP/2000/ME/NT 4.0/XP/Vista, Linux. 3.Urządzenie wielofunkcyjne; kopiarka laserowa do kopii czarno białych z opcją drukowania o następujących minimalnych parametrach, fabrycznie nowe: szt. 1 -format kopii od A-6 do A-3; -prędkość kopiowania / drukowania co najmniej 18 kopii/ min. format papieru A4; -podajnik uniwersalny papieru min 300 ark, gramatura papieru min 64-105g/m2; -podajnik ręczny papieru min 50 ark; -tacka odbiorcza na min 250 arkuszy; -min 128 MB RAM; -rozdzielczość kopiowania/drukowania nie mniej 600 x 600 dpi; -drukarka sieciowa z kartą sieciową 10/100 Base T/TX; -zespól eksploatacyjny bębna na minimum 60 tys. kopii; -sterownik drukarki; -wymagane obsługiwane języki drukarek , PCL5e , PCL6 -obsługiwane systemy operacyjne Windows 7/Vista/XP/2000/ME/NT 4.0/XP/Vista, Linux; -zasilanie 220 - 240 V, 50/60 Hz; -panel sterowania w języku polskim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.30-4, 30.12.13.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie działalności w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia. Złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie wraz z ofertą aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokomazowiecki.pl, bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem,
ul. Ludowa 15 A, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15 A, 18-200 Wysokie Mazowieckie - Kancelaria Ogólna pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie