Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Załącznik
do Zarządzenia nr 3/2021
Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Wysokiem Mazowieckiem
z dnia 05.07.2021 r.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej  w Wysokiem Mazowieckiem
ogłasza  nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
referent
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wysokiem Mazowieckiem,

Mickiewicza 1B, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

 

1. Wymiar czasu pracy: 1 etat (pełny wymiar czasu pracy).

2. Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
i posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych,
  • znajomość obsługi komputera i umiejętność posługiwania się pakietem biurowym – MS Office,
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • kandydat posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku wymagającym obsługi komputera.

 

3. Wymagania dodatkowe:

  • ukończone kursy, szkolenie, studia podyplomowe w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań,
  • umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa,
  • predyspozycje osobowościowe: dokładność, rzetelność, samodzielność, kreatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność,
    umiejętność samokształcenia, dyspozycyjność.

 

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie dokumentacji oraz komputerowej bazy danych związanych z przyjmowaniem dzieci
    i młodzieży na badania,
  • Obsługa sprzętu biurowego,
  • Obsługa interesantów.
     

5. Informacja o warunkach pracy:

  • Czas trwania umowy: umowa na czas nieokreślony (poprzedzona umowami na czas określony).
  • Rodzaj pracy: praca biurowa, stanowisko urzędnicze, obsługa komputera.
  • Miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Mickiewicza 1B,
    18-200 Wysokie Mazowieckie, I piętro, budynek posiada windę.
     

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys,
  • kwestionariusz osobowy [według wzoru],
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych [według wzoru],
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych [według wzoru],
  • oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe, [według wzoru],
  • oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, [według wzoru],
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, [według wzoru],
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie, [według wzoru],
  • klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
    w Wysokiem Mazowieckiem, [według wzoru],
  • kserokopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy  lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie i pracę,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie wraz z suplementem (tj. informacją o przebiegu studiów
    lub wypisem z indeksu) jeśli stanowi załącznik do dyplomu,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, 
Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane.
      Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, przez kandydata.   

7. Informacje dodatkowe:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
    w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Wysokiem Mazowieckiem w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej
    oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
  • Nabór odbywa się z uwzględnieniem przepisów o dostępie do informacji publicznej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona
    na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy ogłoszeń w budynku siedziby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
    w Wysokiem Mazowieckiem.
  • Nabór zostanie przeprowadzony w 2 etapach:
    1. I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów,
    2. II etap - rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

  • Do przeprowadzenia naboru Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej powoła komisję określając tryb jej pracy.

 

8. Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
    w Wysokiem Mazowieckiem, Mickiewicza 1B, 18-200 Wysokie Mazowieckie w zamkniętych kopertach.
    Koperta powinna być opatrzona aktualnymi danymi adresowymi składającego aplikację wraz z numerem telefonu do kontaktu z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Wysokiem Mazowieckiem

   w terminie  do 19.07.2021 r., do godz. 1400  (liczy się data i godzina wpływu do jednostki).

  • Aplikacje, które wpłyną do jednostki po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 


 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem

Wytwarzający/odpowiadający: Piotr Jabłoński

Data wytworzenia: 2021-07-06

Wprowadzający: Mariusz Ostrowski

Data modyfikacji: 2021-07-23

Opublikował: Mariusz Ostrowski

Data publikacji: 2021-07-06